فرایند تغییر نوع فعالیت

زمان تقریبی تکمیل کار: 
در صورت تکمیل مدارک یک روز کاری

فرآیند تغییر نوع فعالیت

معرفی خدمت

عنوان: فرایندتغییر نوع فعالیت

هدف: تغییر نوع فعالیت واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی

دامنه عملکرد: شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان، متقاضی تغییر نوع فعالیت

 

تعریف:

تغییر نوع فعالیت : تغییر نوع فعالیت متقاضی از یک نوع صنعت  به یک  نوع  صنعت دیگر که ممکن است این تغیرات همگن و یا غیر همگن باشد .

مدت زمان انجام کار: درصورت موافقت  واحد محیط زیست وارائه جواز تاسیس جدید و تکمیل پرونده توسط متقاضی یکروزه انجام میگردد.

 

مدارک لازم:

  • فرم درخواست کتبی جهت تغییر نوع فعالیت (متقاضی یا وکیل قانونی (وکالتنامه پیوست گردد) طرف قرارداد شرکت میبایست درخواست کننده باشد)
  • ارائه جواز تاسیس  جدید
  • تسویه حساب مالی (مراجعه حضوری) این آیتم قابلیت توسعه و اتصال به سایت دیگری درآینده داشته باشد.
    - تسویه حساب با شرکت (قراردادهای قبل از تاریخ  1391/10/01 می بایست هزینه حق امتیاز انشعابات و حق شارژ و اسناد واخواستی را پرداخت نمایند.) (قراردادهای بعد از تاریخ فوق هزینه حق امتیاز انشعابات را پرداخت نموده اند.)
  • واریز مبلغ 5 میلیون ریال طبق دستورالعمل سال 1395
  • ارائه  اصل دفترچه قرارداد توسط متقاضی جهت ثبت تغییرات

 

 

مراحل و شرح اقدامات:

  • اخذ استعلام از واحد محیط زیست
  • اخذ استعلام از بانک تسهیلات دهنده
  • تهیه و تنظیم صورتجلسه تغییر نوع فعالیت
  • ثبت جواز تاسیس جدید در سیستم امور متقاضیان
  • درج جواز تاسیس و تغییر نوع فعالیت در قرارداد

 

تحویل اسناد جهت تکمیل فرآیند:

  • جواز تاسیس/بهره برداری

 

دریافت اسناد جهت تکمیل فرآیند: 

  • درخواست تغییر نوع فعالیت


متقاضی محترم ، جهت دریافت فایل درخواست خدمات از قسمت فایل های ضمیمه فرم ها را دانلود نمایید.

بدیهی است شما می توانید از ۲ طریق فایل درخواست را برای ما ارسال نمایید :

  • 1- دریافت و تکمیل فرم و ارسال به ایمیل شرکت info@khiec.ir
  • 2- دریافت و تکمیل فرم و مراجعه حضوری